====== Riešenie problémov spojenia so Servisom T3C ====== ===== Predpoklad ===== * //Konzola T3C// je spustená * V //Konzole T3C// je indikácia problémov spojenia so //Servisom T3C// pomocou ikony {{:wiki:connection-noconnection.png?15|}} v pravom dolnom rohu aplikácie ===== Možné príčiny a riešenia ===== * //Servis T3C// nie je spustený * Chybná konfigurácia pripojenia na //Servis T3C// * Komunikácia so //Servisom T3C// je blokovaná //Firewall//-om ==== Servis T3C ==== Prosím overte či je [[checkinstallation|Servis T3C spustený]]. ==== Konfigurácia pripojenia ==== Pokiaľ je //Servis T3C// nainštalovaný na inom počítači, uistite sa, že je //Konzola T3C// nakonfigurovaná tak, aby sa [[guideconsolesettingsserviceconnection|pripájal na Servis T3C na vzdialenom počítači]]. ==== Firewall ==== Sieťovú komunikáciu môže blokovať Firewall ktorý je buď súčasťou operačného systému Microsoft Windows alebo antivírového programu. Skúste dočasne Firewall vypnúť a overiť spojenie - v //Konzole T3C// vyberte v ponuke //Pohľad/Aktualizovať//. Pokiaľ je //Servis T3C// nainštalovaný na inom počítači, spojenie môže blokovať //Firewall// umiestnený na vzdialenom počítači, ako aj //Firewall// umiestnený v sieti. ~~DISCUSSION:off~~