sk:troubleshootingserverconnection

Toto je staršia verzia dokumentu!


Riešenie problémov so spojením s centrálnym Serverom T3C

Predpoklad:

  • Service T3C a Konzola T3C sú spustené
  • V Konzole T3C je indikácia problémov so spojením s centrálnym Serverom T3C pomocou oranžovej kruhovej ikony v pravom dolnom rohu aplikácie

Systém T3C neustále vylepšujeme a riešime problémy, ktoré sa nájdu. Preto je možné, že aktuálne problémy so spojením, už mohli byť vyriešené v najnovšej verzii T3C. Uistite sa preto prosím, že máte nainštalovaná aktuálnu verziu T3C.

Možné príčiny:

  • Problémy s pripojením na Internet alebo prekladom adries
  • Server T3C má krátkodobý výpadok, alebo je preťažený
  • Servis T3C sa pripája na Internet pomocou servera proxy, ktorý momentálne nepracuje, alebo sa zmenili jeho nastavenia, prípadne autorizácia
  • Komunikácia je blokovaná “Firewall-om”

Otvorte si internetový prehliadač a skúste pristúpiť k viacerým stránkam na Internete. V prípade problémov kontaktujte Vášho poskytovateľa pripojenia na Internet, prípadne sieťového správcu.

Zistite dostupnosť centrálneho Servera T3C na adrese https://cs.tatramed.sk:

  • Zobrazí sa stránka s logom T3C v zelenom kruhu, pripojenie je v poriadku
  • Zobrazí sa stránka s logom T3C v oranžovom kruhu, server môže byť krátkodobo preťažený
  • Zobrazí sa stránka s logom T3C v červenom kruhu, prípadne sa nezobrazí žiadna stránka:
    • Chyba pri preklade adries - vyskúšajte prístup pomcou IP adresy http://195.28.95.62
    • Server je blokovaný - skúste prístup z inej siete, prípadne iného zariadenia
    • Server má výpadok, alebo je pripojenie momentálne preťažené - vyskúšajte neskôr

Pokiaľ je dostupnosť centrálneho Servera T3C v poriadku, ale Servis T3C nekomunikuje, môže to znamenať problém s proxy serverom. Overte si prosím nastavenie siete.

Nastavenie proxy servera pre Servis T3C, súbor main.conf v priečinku Service inštalácie T3C:

  • service.proxy = 1
  • service.proxyServer = adresa
  • service.proxyUser = pouzivatel
  • service.proxyPassword = heslo

Zmeny sa prejavia až po reštarte Servisu T3C.

Pokiaľ je dostupnosť centrálneho Servera T3C v poriadku, sieťovú komunikáciu Servisu T3C môže blokovať Firewall. Skúste dočasne Firewall vypnúť a overiť spojenie - v Konzole T3C vyberte v ponuke Pohľad/Aktualizovať zo Server T3C.

  • sk/troubleshootingserverconnection.1480604824.txt.gz
  • Posledná úprava: 2016/12/01 16:07
  • od Pavel Machyniak