Zobraziť zdroj stránkyStaršie verzieSpätné odkazyAdd to bookHore Share via Share via... Twitter LinkedIn Facebook Pinterest Telegram WhatsApp Yammer Reddit TeamsPosledné úpravySend via e-MailPrintPermalink × Book Creator Add this page to your book Book Creator Remove this page from your book Manage book(0 page(s)) Help Toto je staršia verzia dokumentu! Riešenie problémov so spojením s centrálnym Serverom T3C Pokiaľ systém T3C doteraz pracoval správne a dostupnosť sa trvalo zmenila v nejakom čase, overte si prosím či neboli zmeny v nastavení siete, infraštruktúry a prístupu na Internet vo Vašej organizácií. Často sa stáva, že v pondelok ráno prestane fungovať spojenie so Serverom T3C kvôli tomu, že cez víkend sa robila údržba, alebo výmena infraštruktúry, sieťových komponentov, prípadne prekonfigurovanie systému. Predpoklad Service T3C a Konzola T3C sú spustené V Konzole T3C je indikácia problémov so spojením s centrálnym Serverom T3C pomocou ikony v pravom dolnom rohu aplikácie Možné príčiny a riešenia Problémy s pripojením na Internet alebo prekladom adries Server T3C má krátkodobý výpadok, alebo je preťažený Servis T3C sa pripája na Internet pomocou servera proxy, ktorý momentálne nepracuje, alebo sa zmenili jeho nastavenia, prípadne autorizácia Komunikácia je blokovaná “Firewall-om” Pripojenie na Internet Otvorte si internetový prehliadač a skúste pristúpiť k viacerým stránkam na Internete. V prípade problémov kontaktujte Vášho poskytovateľa pripojenia na Internet, prípadne sieťového správcu. Dostupnosť centrálneho Servera T3C Zistite dostupnosť centrálneho Servera T3C na adrese https://cs.tatramed.sk: Zobrazí sa stránka s logom T3C v zelenom kruhu, pripojenie je v poriadku Zobrazí sa stránka s logom T3C v oranžovom kruhu, server môže byť krátkodobo preťažený Zobrazí sa stránka s logom T3C v červenom kruhu, prípadne sa nezobrazí žiadna stránka: Chyba pri preklade adries - vyskúšajte prístup pomcou IP adresy http://195.28.95.62 Server je blokovaný - skúste prístup z inej siete, prípadne iného zariadenia Server má výpadok, alebo je pripojenie momentálne preťažené - vyskúšajte neskôr Proxy server Pokiaľ je dostupnosť centrálneho Servera T3C v poriadku, ale Servis T3C nekomunikuje, môže to znamenať problém s proxy serverom. Overte si prosím nastavenie siete. Pozrite si tiež postup pre nastavenie proxy servera. Firewall Pokiaľ je dostupnosť centrálneho Servera T3C v poriadku, ale Servis T3C nekomunikuje, sieťovú komunikáciu Servisu T3C môže blokovať Firewall. Skúste dočasne Firewall vypnúť a overiť spojenie - v Konzole T3C vyberte v ponuke Pohľad/Aktualizovať zo Server T3C. sk/troubleshootingserverconnection.1579884651.txt.gz Posledná úprava: 2020/01/24 17:50od Pavel Machyniak