Zobraziť zdroj stránkyStaršie verzieSpätné odkazyAdd to bookHore Share via Share via... Twitter LinkedIn Facebook Pinterest Telegram WhatsApp Yammer Reddit TeamsPosledné úpravySend via e-MailPrintPermalink × Book Creator Add this page to your book Book Creator Remove this page from your book Manage book(0 page(s)) Help Riešenie problémov spojenia so Servisom T3C Predpoklad Konzola T3C je spustená V Konzole T3C je indikácia problémov spojenia so Servisom T3C pomocou ikony v pravom dolnom rohu aplikácie Možné príčiny a riešenia Servis T3C nie je spustený Chybná konfigurácia pripojenia na Servis T3C Komunikácia so Servisom T3C je blokovaná Firewall-om Servis T3C Prosím overte či je Servis T3C spustený. Konfigurácia pripojenia Pokiaľ je Servis T3C nainštalovaný na inom počítači, uistite sa, že je Konzola T3C nakonfigurovaná tak, aby sa pripájal na Servis T3C na vzdialenom počítači. Firewall Sieťovú komunikáciu môže blokovať Firewall ktorý je buď súčasťou operačného systému Microsoft Windows alebo antivírového programu. Skúste dočasne Firewall vypnúť a overiť spojenie - v Konzole T3C vyberte v ponuke Pohľad/Aktualizovať. Pokiaľ je Servis T3C nainštalovaný na inom počítači, spojenie môže blokovať Firewall umiestnený na vzdialenom počítači, ako aj Firewall umiestnený v sieti. sk/troubleshootingserviceconnection.txt Posledná úprava: 2021/02/16 11:41od Pavel Machyniak