Overenie funkčnosti systému T3C

Konzola T3C komunikuje so Servisom T3C pomocou sieťového rozhrania. Takisto Servis T3C komunikuje s centrálnym Serverom T3C pomocou sieťového rozhrania. Sieťová komunikácia býva v súčasných verziách operačného systému Windows kontrolovaná pomocou „Firewall-ov“. Rovnako aj moderné antivírové programy často kontrolujú komunikáciu prebiehajúcu cez sieťové rozhranie. Pri nefunkčnosti komunikácie prosím overte, že nie je blokovaná.

Komunikačný port pre Servis T3C je 803.

Komunikačné porty pre Server T3C80 a 443.

V prípade, že je na Vašom počítači nainštalovaný Servis T3C, musí byť spustený. Ak je Servis T3C nainštalovaný na serveri, overte si že je spustený na ňom.

Servis T3C ako služba Windows

Ak bol Servis T3C nainštalovaný ako služba Windows, je po inštalácií a takisto po spustení počítača spustený automaticky. Overte, či proces beží:

  • Pomocou správcu úloh systému Windows - medzi procesmi hľadajte T3CSvc.exe
  • Pomocou správy lokálnych služieb systému Windows - medzi službami hľadajte T3C Service, skontrolujte stav

Servis T3C ako aplikácia

Od verzie 12 nie je možné nainštalovať Servis T3C ako aplikáciu. Nasledovný postup platí len pre staršie verzie.

Ak Servis T3C nebol nainštalovaný ako služba Windows, používa sa ako štandardná aplikácia systému Windows. Spustite ho:

  • Kliknutím na ikonu Servis T3C na ploche
  • Vybratím v ponuke štart systému Windows - Telerádiologické komunikačné centrum T3C/Servis T3C

Pokiaľ je privátny kľúč Servisu T3C chránený autorizačnou frázou, je nutné ju po spustení zadať. Overte, či aplikácia beží:

  • Pomocou správcu úloh systému Windows - proces T3CSvc.exe
  • V lište oznámení systému Windows je ikona Servisu T3C

Spustite Konzolu:

  • Kliknutím na ikonu Konzola T3C na ploche
  • Vybratím v ponuke štart systému Windows - Komunikačné centrum TomoCon (T3C)/Konzola

Indikácia stavu systému T3C je pomocou ikony v pravom dolnom rohu aplikácie Konzola T3C: