sk:restoreinstallationfrombackup

Toto je staršia verzia dokumentu!


Obnovenie inštalácie zo zálohy

Tento postup použite v prípade, že ste prišli o pôvodnú inštaláciu.

Kvôli kompatibilite prenášaných údajov medzi klientmi systému T3C nie je možné používať staršiu verziu aplikácie, než tú, čo ste už používali. Vždy odporúčame inštalovať len aktuálnu verziu.

  • Zálohu dát, resp. konfigurácie. Musí obsahovať súbory pk.pem a main.conf
  • Autorizačnú frázu pre súkromný kľúč, pokiaľ je ňou zabezpečený
  • Privilégia správcu pre operačný systém Microsoft Windows
  • Postupujte prosím podľa návodu pre novú inštaláciu s registráciou zo zálohy až po krok, kde sa aplikuje pripravená registrácia
  • Ďalšie kroky závisia od toho, akú verziu dát máte v zálohe. Pokiaľ neviete, identifikujete ju tak, že otvoríte súbor main.conf a prečítate údaj data.version.
  • Ak máte plnú zálohu, t.j. priečinok Service, skopírujte ho do priečinka %ProgramData%\TatraMed Software\T3C
  • Ak máte iba základnú zálohu, t.j. priečinok conf, skopírujte ho do priečinka %ProgramData%\TatraMed Software\T3C\Service
  • Uistite sa, že boli skopírované súbory main.conf a pk.pem do priečinka conf
  • Skopírujte dáta zo zálohy do priečinka kde ste nainštalovali T3C (východzí priečinok je %ProgramFiles(x86)%\TatraMed Software\T3C\Service). Neprepisujte žiadne binárne súbory, ktoré sa v cieľovom priečinku už nachádzajú.
  • Uistite sa, že boli skopírované súbory main.conf a pk.pem
  • Teraz je nevyhnutné spustiť inštalátor ešte raz, pretože je treba previesť údaje do nového formátu. Zvoľte inštaláciu všetkých komponentov.
  • Pokiaľ je súkromný kľúč chránený autorizačnou frázou, inštalátor si vypýta autorizačnú frázu
  • V poslednom kroku inštalácie sa vykoná transformácia údajov. V prípade, že sa pri nej vyskytli chyby, pokračujte prosím podľa tohoto postupu.
  • sk/restoreinstallationfrombackup.1613143302.txt.gz
  • Posledná úprava: 2021/02/12 16:21
  • od Pavel Machyniak